Vaak gestelde vragen

Opzoek naar een antwoord?

Noud van Multitools hier! Blijkbaar heb je een vraag want je bent op de FAQ pagina terrecht gekomen. Hopelijk weet je dat antwoord hier te vinden. Mocht je het antwoord op je vraag niet vinden dan staan mijn collega's en ik klaar om je te helpen

Vaak gestelde vragen

Ik heb een account gemaakt maar ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn account, hoe los ik dit op? 

Vaak is het zo dat er pas na het plaatsen van een bestelling een account wordt aangemaakt. Wanneer dit het geval is - is de geplaatste order niet zichtbaar in het account. Het is helaas niet mogelijk voor ons om orders achteraf aan een account te koppelen. Om je alsnog op de hoogte te houden versturen wij je een mail met daarin de track en trace code zodra je order is verzonden. Duurt het verzenden van je order langer dan verwacht dan wordt je daarvan ook op de hoogte gehouden per mail.

Ik heb een track en trace ontvangen maar PostNL geeft aan dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen, wat is er aan de hand?

Op het moment dat je van ons een track en trace hebt ontvangen garanderen wij dat je order ons magazijn heeft verlaten. Vaak is het zo dat er enige tijd tussen het verlaten van het magazijn en de eerste scan van PostNL zit. Dit kan oplopen tot maximaal 24 uur. Heb je na 24 uur nog geen nieuwe informatie op je track en trace neem dan even contact met ons op. 

Ik wil mijn product laten graveren, gaat het hierdoor langer duren voordat ik mijn pakket heb ontvangen?

Wanneer je hebt gekozen voor de graveer optie kan het zijn dat er 1 extra dag levertijd extra bij komt. Wij streven er altijd naar om aan het eind van de dag alle gravures de deur uit te hebben. Mocht je een "spoedje" hebben neem dan contact met ons op over de mogelijkehden. 

Ik wil een order plaatsen voor een groot aantal producten, kan er iets met de prijs gebeuren? 

Voor offerte aanvragen hebben wij een aparte pagina waarop je een formulier in kan willen met daarop benodigde informatie. Wij komen dan binnen 1 werkdag bij je terug met een voorstel. 

Ik woon bij jullie in de buurt, mag ik langskomen om wat producten te zien of om mijn bestelling op te halen? 

Ja zeker, het is mogelijk om op afspraak bij ons langs te komen. Multitools heeft een showroom waarin je wordt geholpen door iemand van ons team!